Jak nakupovat

Před odesláním objednávky Přečtěte si prosím zásady opatrně. Když transakce prošel, jsme se zavázali k Vaší plné spokojenosti podle následujících ustanovení:

1. metody doprava

Nabízíme rychlé doprava na mezinárodní úrovni a skvělé služby! Obecně používáme mezinárodní expresní služby pro všechny mezinárodní dodávky. Chcete-li loď přes TNT, UPS, DHL, FedEx. kontaktujte us.The předpokladem je, že jste si objednali zboží, by měla být v průběhu 21kgs. Ale TNT, UPS, DHL, FedEx jsou dražší, je nám líto, že byste měli platit zvláštní přepravní náklady.

2.Tracking objednávky

Připravíme a odeslat Vaši objednávku během 1-2 pracovních dnů poté, co dostal platbu, a pak to trvá asi 5-8 dny ke dveřím do dodávky dveří. To může trvat déle, možná protože třídicím středisku, zvyk, pošta, nebo některé jiné záležitosti jinde. Budeme vám e-mail sledovací číslo společně s místem, kde můžete sledovat stav vašeho balíčku poté, co byla objednávka odeslána.

3.Insurance

Nabízíme lodní pojištění k ochraně vašeho balíčku proti jakýmkoli ztracených nebo poškozených zásilek. Více než 99% z těchto položek bude doručena bezpečně. Nemusíte platit peníze navíc za pojištění, bude lodní společnost odpovídá za všechny položky, které vykonávají. V případě, že si váš předmět ztratili nebo nebo drženy na vašem zvyku, budeme okamžitě reship Vaši objednávku.

4.Order Zrušení

Zrušení objednávky je nutno požádat před objednávka byla odeslána. To bude vynakládat storno poplatek, což je 20% z celkové částky objednávky. Obvykle pořadí je uspořádán do obalu a dodání procesu v rámci 6-10hodiny po potvrzení objednávky. Proto by zákazníci zkontrolovat detaily objednávky a rozhodovat po pečlivém zvážení, doufal, že můžete pochopit, v tomto klíčovém bodě.

5. Výměna & Return

Zavázali jsme se k Vaší plné spokojenosti. Pokud nejste spokojeni s našimi výrobky, budeme rádi, přijmout návrat.

Pokud se chcete vrátit nebo vyměnit váš nákup, měli byste nás kontaktovat do 10 dnů ode dne, kdy jste jej získali. Po časovém horizontu, nepřijímáme žádnou návrat. Prosím, kontaktujte nás pro vracejícího adresu, která je odlišná od adresy na pozemku, který vám zašleme, a zajistili, že vaše vrácené položky v originálním balení včetně veškerého příslušenství, tagy, které nejsou nošeny, pozměněných nebo umýt a mohou být prodány.

Nechceme pokrýt přepravní náklady výnosů nebo výměny, budete zodpovědný za zpáteční poštovné a pro lodní a manipulační náklady na přepravu zasílané položky zpět k vám. Kromě toho, doporučujeme vám přidat sledování a pojištění při odesílání položek k nám pro vaši vlastní ochranu, protože nemůžeme být odpovědný za ztrátu zásilky. Vrátíme vám po obdržení své položky.

Pochopte prosím, původní poštovné a manipulační poplatky jsou nevratné. Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

zpět